marți, 14 mai 2013

Arvo Part - "Spiegel im Spiegel'



http://youtu.be/dweiGyjxhHs




PS. Sunt   momente când mă încearcă sentimentul/starea zădărniciei. Îmi dau seama că trebuie să cer lui Dumnezeu să-mi dea uitarea răului, uitarea ca forță regenerativă a binelui.Izbânda Învierii pune în evidență această forță, capacitatea  nesfârșită a lui Dumnezeu de regenerare a binelui atunci când acesta pare a fi stârpit. Memoria e uneori o sursă durere care-mi  extenuează sufletul. Un organ căruia nu am ce să-i fac, ci așteaptă  un înger să-l atingă măcar, darămite să-l arunce în scăldătoare.(eu)
,,Pasăre
 pasăre
sau numai
zbor”


Cesaria Evora - femeie aleasă , cu voce caldă, blândă ca o mângâiere, curățită de orice inflexiune de senzualitate, desprinsă parcă de trup:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.